У Львові хочуть перенести автостанцію № 6, але поруч відкрити новий базар
Мерія Львова розглядає можливість перенесення автостанції № 6, звідки відправляються автобуси перемишлянського і золочівського напрямків на іншу ділянку. Цю пропозицію планують обговорити із громадою. В той самий час, на території колишнього 28-го авторемонтного заводу планують відкрити новий базар. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
«Сьогодні на нараді розглянули можливість відновлення автостанції на вул. Личаківській.
На жаль, автостанцію на існуючому місці відновити не вдасться, тому що згідно з нормами, має бути 50 м до будови. Тому міський голова запропонував там організувати селянський ринок свіжої продукції, натомість автостанцію зробити спільно на перехресті вул. Пасічної та Зеленої.
Маршрути із Золочівського, Бібрського та Перемишлянського напрямків можна поділити так, щоб частина їхали на Пасічну по Зеленій, а частина заїжджали у місто по Зеленій на Пасічну. Наразі це питання опрацьовується, розглядається така можливість», – зазначив заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Андрій Білий. За його словами є інвестор, який готовий реалізувати цей проект.
«Треба готувати рішення виконкому про викуп для суспільних потреб цих приміщень, щоб це питання врегулювати. На цій території можна зробити невеликий сільський ринок. Але МАФи звідси треба позабирати. А автостанцію можна переносити на іншу ділянку – на вул. Зеленій-Пасічній. Таким чином можна врегулювати це питання. Також треба подумати, що має бути на території заводу 28», — запропонував міський голова Львова Андрій Садовий.
Автостанція № 6, від якої відправлялися автобуси Перемишлянського і Золочівського напрямків, була ліквідована майже 20 років тому, на початку 1990-х років. Отож автобуси відправляються прямо із вулиці Личаківської, що погіршує умови руху на цій вулиці.
Зауважимо, що перенесення кінцевої автобусів, які нині відправляються із вулиці Личаківської, на перехрестя вулиць Пасічної та Зеленої створить додаткові незручності для тих мешканців області, які приїздять на роботу і навчання до Львова автобусами перемишлянського і золочівського напрямку – зараз кінцева цих автобусів знаходиться поряд із кінцевою трамвайних маршрутів № 1 і 2, які прямують в центр міста. Що ж до перехрестя вулиць Зеленої та Пасічної, то в цьому районі курсують тільки тролейбуси маршрутів № 24 і 31, кінцева яких знаходиться відносно далеко від центру міста. Отож, ймовірно, перенесення автостанції на перехрестя вулиць Пасічна-Зелена значно збільшить пасажиропотік і так завантажених «сихівських» автобусних маршрутів № 46 і 47а, і, натомість, зменшить кількість пасажирів трамвайних маршрутів № 1 і 2, в розвиток інфраструктури яких було вкладено шалені кошти.
Треба зазначити, що насправді в околі кінцевої зупинки трамваїв № 1 і 2 є територія, яку із успіхом можна використати для автостанції Золочівського і Перемишлянського напрямків – це територія колишньої залізничної станції Личаків, яка знаходиться біля вулиць Колумба та Ніщинського, але, вочевидь, на цю ділянку в очільників міста інші плани.
Щодо базару, то незрозуміло, як при відсутності упорядкованої автостанції і парковки селяни зможуть доставляти сюди свіжу сільськогосподарську продукцію.