У Львові пасажир потрапив під тролейбус
Як повідомили у прес-службі Львівської міської ради, вчора на вулиці Володимира Великого, 26а сталося ДТП за участю тролейбуса та пасажира. Водій електротранспорту не помітила пасажира, який намагався забігти в тролейбус, коли транспорт уже починав рушати. Як наслідок, пасажир потрапив під колесо транспортного засобу. Потерпілий зараз знаходиться у реанімаційному відділенні Львівської лікарні швидкої медичної допомоги, а ЛКП «Львівелектротранс» проводить службове розслідування інциденту.
Щодо ДТП відомо наступне: воно сталося вчора, 8 липня 2020 року. В результаті ДТП постраждав пасажир 1986 року народження, який мешкає у Львові. Під час посадки через середні двері він не встиг піднятися на майданчик і залишився ззовні, а руку йому затисло внаслідок закривання дверей. Почавши рух тролейбуса, водій не помітила пасажира з затисненою рукою, котрий під час вивільнення руки втратив рівновагу та потрапив під заднє колесо троллейбуса і отримав тяжкі тілесні ушкодження.
«Так, вчора стався наїзд нашого тролейбуса на чоловіка, який добігав до тролейбуса і намагався заскочити у вагон, коли той почав рушати. Чоловік намагався схопитись рукою за поручень, щоб забігти у транспорт, однак спотикнувся і потрапив під колесо.
Насправді, це дуже поширене явище, коли пасажири намагаються заскочити в електротранспорт, коли він починає рушати.
Зараз ми проводимо службове розслідування причин ДТП, обставини з’ясовують. За результатами будемо приймати відповідні рішення. Водія тролейбуса поки відсторонено від роботи, а тролейбус знаходиться під арештом і теж не працює», – повідомив директор ЛКП «Львівелектротранс» Андрій Свищо.
Зауважимо, що тролейбуси мають бути обладнані спеціальним пристроями, які не дають головному електроприводу увімкнутися «на хід», якщо одні із дверей салону не зачинилися або затисли людину чи який-небудь предмет. Наразі невідомо, який саме тролейбус (старий тролейбус «Skoda» чи ЛАЗ, або новий тролейбус «Електрон») був учасником ДТП. Якщо це новий тролейбус, який іще знаходиться на гарантії, то за ДТП мав би відповідати виробник, або компанія, яка здійснює гарантійне обслуговування транспорту, адже не спрацював механізм захисту.
Фото умовне.