Львівськіх школярів зацікавлюють онлайн-вправами, використовуючи квестові технології
«Наш ліцей працює на платформі Google Classroom. Для своїх класів я пропоную відео з поясненням зі свого власного Youtube-каналу, відео моїх колег, які, на мою думку, є ефективними і цікавими, пропоную вправи у сервісах LearningApps, Quizizz, Mentimeter. Я захоплююсь педагогічним дизайном і методикою викладання, тож постійно шукаю нові інструменти для того, аби не просити надсилати фото виконаних вправ і не реєструвати кожен клас у кожен сервіс. Для цього використовую квестові технології. З цією метою у зворотному зв’язку до кожної онлайн-вправи пропоную коди, слова, речення, які пов’язую між собою. У кінцевому тесті виводжу питання, де учні прописують те, що знайшли, і в мене зникає потреба перевіряти кожну вправу. Великого значення я надаю розвитку навичок майбутнього, тому пропоную учням роботу у спільних документах і спільних презентаціях. Це ті знання і вміння, які їм згодяться в житті», - розповідає Людмила Сакович.
Вчителька розробила кілька правил, а саме: чіткий алгоритм роботи для учнів; подання завдань на весь тиждень у понеділок вранці (дитина має право працювати у власному темпі, вона повинна навчитись керувати власним часом і брати на себе відповідальність); відеопояснення; інтерактивні вправи, пов’язані між собою; онлайнова зустріч в ZOOM щотижня; творче завдання – для душі; кінцевий тест у вигляді Google-форми, який учні виконують у п’ятницю.
Також Людмила Сакович розповіла про те, як організовує роботу школярів через систему домашніх завдань.
«Взагалі я не виділяю окремо домашні завдання в умовах карантину, оскільки зараз всі завдання – домашні. Я підтримую позицію щодо того, що після карантину, навіть якщо це буде наступного навчального року, я зможу все наздогнати. Тому дотримуюсь правила 5S: подавати матеріал повільно, просто, предметно, структуровано і, головне, надавати підтримку. Зараз я не даю вправ з підручника. По-перше, є ГДЗ. А я не ставлю собі за мету списати зошит. Тому я комбіную завдання з підручника й інших посібників, вкладаючи їх у створені інтерактивні вправи. Кінцевим завданням завжди є тест у Google-формі, який дає моментальний зворотний зв’язок, даю дітям копії їх відповідей для аналізу (цю опцію надає програма). Також прошу виконувати творчі завдання: зняти відео, розповісти поезію, зробити книжечку і заповнити її, а потім презентувати на відео. Такі завдання є цікавими для учнів, тому вони їх виконують».
Зазначимо, що Людмила Сакович є відповідальною у ліцеї за впровадження дистанційної освіти, щоденно моніторить всі класи, надає рекомендації колегам. Окрім цього, вчителька співпрацює з іншими школами й управлінням освіти м. Львова, оскільки є координатором для ще дев’яти навчальних закладів.