У Львові вимагають перевірити стан інфраструктури ЛКП "Львівелектротранс"
"Ситуацію у ЛКП "Львівелектротранс" я вивчаю уже майже два роки. Для того, щоб отримати цілісну картину того, який насправді стан справ на підприємстві, я скеровував запити як до самого підприємства, так і до контролюючих інстанцій - Київської державної регіональної технічної інспекції міського електротранспорту, ГУ ДСНС у Львівській області, ГУ Держпраці у Львівській області та ін.
Отримана від цих органів інформація вражає: маємо жахливий стан контактних і кабельних мереж, проблеми із роботою тягових підстанцій, грубе нехтування заходами із пожежної безпеки, масові порушення законодавства про охорону праці. На все це іще й накладається грубе нехтування Управлінням транспорту вимог законодавства про призначення і звільнення керівників ЛКП "Львівелектротранс", адже керівники підприємства мають узгоджуватися у Міністерстві інфраструктури України
У своїх депутатських зверненнях до виконавчої влади Львова я неодноразово наголошував на необхідності проведення поточного ремонту трамвайної та тролейбусної інфраструктури, зокрема - трамвайної лінії по вулиці Княгині Ольги. Проте мер Львова і його оточення виявилося глухим до цих звернень.
Саме тому зараз звертаюся до Міністра інфраструктури України Владислава Криклія із проханням втрутитися у ситуацію, яка склалася. Відповідно до Закону України у Міністерства інфраструктури і Державної служби безпеки на транспорті ("Укртрансбезпеки") є низка важелів впливу як на керівництво "Львівелектротрансу", так і на керівництво міста. В першу чергу прошу пана Міністра організувати комплексну перевірку ЛКП "Львівелектротранс" фахівцями "Укртрансбезпеки" і за її наслідками видати приписи, обов'язкові до виконання.
Посадові особи "Укртрансбезпеки" мають право зупиняти експлуатацію об'єктів міського електротранспорту, які не відповідають вимогам законодавства та нормативно-правової документації. Потрібно розуміти, що експлуатація об'єктів міського електротранспорту із порушенннями рано чи пізно може привести до негативних наслідків, в тому числі - аварій із людськими жертвами", - пише Ігор Зінкевич.