У Львові шукають інвесторів для реконструкції автостанцій №4 та №6
"У Львові є велика проблема із автостанціями, які обслуговують приміські напрямки. Для прикладу, автостанція, яка б обслуговувала автобуси перемішлянського та золочівського напрямку (АС №6 на вулиці Личаківській) відсутня як така. Велика проблема і з автостанцією № 4 на вулиці Шевченка біля Янівського цвинтаря. Саме тому разом із колегою - нардепом від Тарасом Батенком підняли питання автостанції № 6, а також кінцевої ближніх приміських "маршруток", які обслуговують села перемишлянського напрямку за 15 - 20 кілометрів від Львова.
Знайомлю Вас із відповіддю Сергія Бабака. Він, зокрема, пише про те, що відновити автостанцію на колишній території, тобто перехресті Личаківської та Яловець неможливо, адже Державні будівельні норми вимагають відділення автостанції від житлової забудови санітарними зонами, що, в принципі є дуже правильно.
Але от наступні тези цієї відповіді є цілком неправильні. Пан С. Бабак пише, що Управління транспорту пропонує сумістити кінцеву автобусних маршрутів перемишлянського, золочівського напрямків із кінцевою автобусів біберецького і ходорівського напрямку на перехресті вул. Зеленої і Пасічної. Тобто пропонується суміщення автостанцій № 5 і 6.
Як на мене, таке рішення не є правильним. Чому? По-перше тому, що пасажирів до автостанції повинен доставляти масовий транспорт - на вулиці Личаківській - це трамвай маршрутів № 2 і 7. На вулиці Зеленій курсує тільки тролейбус.
По-друге: як в такому разі автобуси виїздитимуть поза межі міста?: Бачу два варіанти - по вулиці Пасічній - Личаківській, в такому разі вони додатково завантажуватимуть вулицю Пасічну від Таджицької до Личаківської, де і так дві смуги. Інший варіант - по вулиці Зеленій і об'їздній дорозі. Але, що вечора і так вулиця Зелена від ДБК ледь "тягнеться", тобто резерву пропускної здатності у неї немає.
Отож вважаю, що для облаштування автостанції № 6 має бути віднайдена територія неподалік кінцевої трамвая на вул. Пасічній.
Навпроти самого розворотного кільця є занедбана територія, яка, вочевидь, раніше належала військовому 28-му авторемонтному заводу. Якби автостанції розмістили саме тут, це було б найбільш оптимально, оскільки вона була б зовсім поруч із кінцевою трамвая № 2.
Вважаю, що місту потрібно провести переговори із керівництвом 28-го військового авторемонтного заводу про можливий викуп частини його території під розміщення автостанції.
Інший варіант - це територія колишньої залізничної станції Личаків на одноіменній вулиці. Умови заїзду автобусів тут, щоправда, гірші", - сказано у зверненні Зінкевича до Андрія Садового.