У Львові хочуть облаштувати трамвайну колію з лівостороннім рухом
Про це повідомив директор ЛКП "Львівавтодор" Олег Береза, пише "Пасажирський Транспорт".
Трамвайна зупинка буде розташована між шляхами, а раядом з нею, але біля проїжджої частини, буде розташована автобусна зупинка.
"Згідно з вимогами державних будівельних норм з проектування трамвайних шляхів, платформи на зупинках повинні бути на одному рівні з підлогою або першою сходинкою трамвая, а ширина платформи - не менше 2,5 м. Однак розташування шляхів в районі зупинки "Вулиця Котика" не дає можливості облаштувати платформи з обох боків шляху. Зміщення шляхів або викривлення осі проїзної частини неможливо у зв'язку з наявністю підземних комунікацій і ліній зв'язку. Незважаючи на це, "Львівавтодор" розглядає варіант пристрою лівостороннього трамвайного руху на вул. Личаківській (від вул. Котика до вул. Пасічної). При русі з центру трамвайні шляхи перетнуться, що дозволить влаштувати острівну платформу на зупинці "вулиця Котика". Параметри цієї платформи будуть відповідати вимогам ДБН та враховувати вимоги доступності для маломобільних груп населення. Після цього трамваї продовжать рух до розворотного кільця на вул. Пасічній, де буде збільшений радіус трамвайного кільця і влаштовано шляхи для стоянки трамваїв на перерві.", - пояснив інженер центру керування рухом ЛКП "Львівавтодор" Ігор Могила.
На схемі жовтим кольором позначена трамвайна посадкова платформа, зеленим - автобусна
Нагадаємо, що реконструкція вулиці Личаківській від вулиці Мечникова до Пасічної розпочалася 25 березня. Завершити ремонт планують не раніше лютого-березня 2018 року.
Таке рішення вимушене з тієї причини, що трамвайні вагони односторонні - мають двері тільки по правому борту. Точно так само, заради можливості виходу на розташовану між шляхами платформу, організовано лівосторонній рух трамваїв на підземній ділянці швидкісного трамваю в Кривому Розі.
Використання популярних у багатьох містах світу двосторонніх трамваїв з дверима з обох бортів, дозволило б не займатися організацією складною і нетрадиційної для нашої країни схеми руху.