Львів оголосив конкурс на дизайн електронного квитка «ЛеоКарт»
Виконавчий комітет Львівської міської ради оголосив початок відкритого конкурсу з розробки логотипу та дизайну електронного квитка.
Доручено проведення конкурсу ЛКП «Львіватодор». Початок відбору конкурсантів відбудеться з 1 червня. Після надходження пропозицій, конкурсна комісія визначить найкращий варіант логотипу. Фірма, яка переможе у конкурсі отримає замовлення на розробку бренд-бука, де буде детально прописано усі умови використання логотипу, як на офіційних, так і в інформаційно-рекламних документах.
За словами заступника міського голови з питань розвитку Андрія Москаленка, в питання вибору найкращого логотипу буде залучена громадськість Львова, та будуть обговорені запропоновані варіанти логотипу.
«Як буде виглядати електронний квиток Львова, має важливе значення. Це наша візитівка і пам’ятка для туристів. Тому взяти участь у конкурсі ми запрошуємо досвідчені львівські фірми, які мають не менше 5-річний досвід роботи у реалізації подібних проектів і у розробці бренд-буків»,- зазначив Андрій Москаленко.
Фірми, які вирішили взяти участь у конкурсі у термін з 1 по 15 червня повинні подати письмову заявку на імя директора ЛКП «Львівавтодор» Олега Берези, проект логотипу в електронному вигляді і у письмовому вигляді з печаткою підприємства.
17 листопада у Львові було підписано угоду щодо кредитного фінансування проекту автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті міста. Таким чином, Львів отримає від Європейського банку реконструкції та розвитку 10 мільйонів євро на впровадження електронного квитка.
Більше новин Західної України читайте на “Справжній Варті”.