Львів оголосив конкурс на дизайн електронного квитка «ЛеоКарт»

Максим Бурич  |  Середа, 31 травня 2017, 16:59
Повна розробка дизайну електронного квитка «ЛеоКарт» (LeoСard) буде реалізована переможцем відкритого конкурсу на логотип.
Львів оголосив конкурс на дизайн електронного квитка «ЛеоКарт»

Виконавчий комітет Львівської міської ради оголосив початок відкритого конкурсу з розробки логотипу та дизайну електронного квитка. 

Доручено проведення конкурсу ЛКП «Львіватодор». Початок відбору конкурсантів відбудеться з 1 червня. Після надходження пропозицій, конкурсна комісія визначить найкращий варіант логотипу. Фірма, яка переможе у конкурсі отримає замовлення на розробку бренд-бука, де буде детально прописано усі умови використання логотипу, як на офіційних, так і в інформаційно-рекламних документах. 

За словами заступника міського голови з питань розвитку Андрія Москаленка, в питання вибору найкращого логотипу буде залучена громадськість Львова, та будуть обговорені запропоновані варіанти логотипу. 

«Як буде виглядати електронний квиток Львова, має важливе значення. Це наша візитівка і пам’ятка для туристів. Тому взяти участь у конкурсі ми запрошуємо досвідчені львівські фірми, які мають не менше 5-річний досвід роботи у реалізації подібних проектів і у розробці бренд-буків»,- зазначив Андрій Москаленко.

Фірми, які вирішили взяти участь у конкурсі у термін з 1 по 15 червня повинні подати письмову заявку на імя директора ЛКП «Львівавтодор» Олега Берези, проект логотипу в електронному вигляді і у письмовому вигляді з печаткою підприємства.

17 листопада у Львові було підписано угоду щодо кредитного фінансування проекту автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті міста. Таким чином, Львів отримає від Європейського банку реконструкції та розвитку 10 мільйонів євро на впровадження електронного квитка.

Більше новин Західної України читайте на “Справжній Варті”.

comments powered by HyperComments