“Львівавтодор” пояснив, чому схему руху транспорту центрі Львова змінять
У відповідь на запит депутата ЛМР Ігора Зінкевича, ЛКП “Львівавтодор” надав обґрунтування рішення. Про це повідомляє “Справжня Варта” із посиланням на ГО “Варта-1”.
Так, “Львіватодор” перерахував наступні проблеми на вул. Дорошенка:
- ускладнений проїзд трамваїв та автобусів через велике скупчення автомобілів у черзі на світлофор на перехресті з Словацького;
- значні затримки трамваїв та іншого транспорту незважаючи на наявність адаптивного керування світлофорами на перехресті;
- ділянка від просп. Свободи включно з перехрестям з Банківською є постійним місцем концентрації ДТП (щороку там травмується в середньому 6 осіб не рахуючи значної кількості ДТП без потерпілих);
- складність з переходом вулиці через недостатню кількість офіційних переходів та часте їх блокування автомобілями, що очікують на зелене світло світлофору на перехресті з Словацького.
“При розробці змін до організації руху ми керувалися тим, що для міста громадський транспорт, яким користуються більшість львів’ян у буденних справах має мати перевагу. Крім того пішоходами в більшій чи меншій мірі є всі, тому для них також потрібно створювати комфортні умови”, - зазначили комунальники.
Згідно з наданою інформацією, трамваї та автобуси міста щодня перевозять через центр Львова понад 37 тисяч пасажирів, тоді як у автівках — трохи більше 17 тисяч.
Серед змін, які пропонують зробити у районі вул. Дорошенка:
- заборона поворотів ліворуч та праворуч з просп. Свободи на вул. Дорошенка;
- несення ближче до перехрестя вул. Дорошенка – просп. Свободи трамвайно-автобусної зупинки, що на вул. Дорошенка, яка обслуговує пасажирів в напрямку Головного вокзалу (навпроти трамвайної зупинки «від центру» на вул. Дорошенка);
- продовження тролейбусної лінії маршруту № 13 до площі Міцкевича.
Більше новин із життя Західної України читайте на “Справжній Варті”.