У Львові дали дозвіл на брендування кількох зупинок громадського транспорту
Днями, виконавчим комітетом Львівської міської ради було погоджено внесення змін до дозволів на розміщення зовнішньої реклами, виданих ДП «БігБорд». Про це повідомляє “Справжня Варта” з посиланням на прес-службу ЛМР.
Цим рішенням місто дало дозвіл інвесторові на брендування кількох зупинок громадського транспорту, зміст якого погоджуватиметься з департаментом економічного розвитку та буде відповідати європейським зразкам.
«Ми вивчили досвід Великобританії, Стокгольму, Іспанії, Швеції, Німеччини, низки інших та обрали кращі зразки. Відтак, будемо ставити перед інвестором європейські вимоги щодо якості, наочності та змісту розміщеної реклами», - наголосила директор департаменту економічного розвитку Львівської міської ради, Ірина Кулинич.
Виконавчий комітет дозволив дочірньому підприємству «БігБорд» розмістити двосторонню рекламу на скляних поверхнях (три скла, розміром кожної сторони 1,263 м х 2,097 м) зупинкових павільйонів за адресами: вул. Князя Романа, 26, вул. Підвальна, 13, пл. Святого Юра, 1, вул. І. Франка – вул. П. Саксаганського, вул. Генерала Т. Чупринки, 4, вул. Генерала Т. Чупринки – вул. С. Бандери.