Піар мера і депутатів у 2013 коштував львів’янам більше півмільйона гривень
Майже 540 тисяч гривень торік витратили з міського бюджету на висвітлення діяльності Львівської міськради – чиновників та депутатів у 2013 році. При цьому перші роздали газетам і ТБ понад 329 тис. грн, а другі трохи більше - 210 тис. грн.
Найбільше грошей за рекламу чиновників мерії торік отримала Львівська обласна державна ТРК — 141,9 тис. грн, на другому місці газета “Високий замок” – 88,1 тис. грн., а на третьому - ТРК “Люкс”, основним власником якого є дружина міського голови Катерина Кіт-Садова, – майже 63,6 тис. грн.
Натомість депутати міської ради найбільше піарилися на каналі НТА - 47,7 тис. грн. та в міських газетах «Ратуша» - 31,8 тис. грн., і «Львівська пошта» - 31,6 тис. грн.
Варто заначити, що у 2012 році Львівська мерія рекламувалась з ще більшим розмахом. Тоді на рекламу витратили понад 654 тис. грн., що на 100 тисяч більше ніж торік. В трійку медіа, які найбільше отримали від марнославства львівських чиновників та депутатів, потрапили Львівська обласна державна телерадіокомпанія — 161,2 тис. грн. На другому місці — ТРК “Люкс” – 101 тис. грн., на третьому — телеканал ZIK - 99 тис. грн. Також 80 тис. грн. міськрада сплатила за послуги дизайну ТОВ “Полікор імпекс” та ще 40 тис. грн. за розміщення промоційного порталу – ТОВ “Елекс Дизайн Студіо”.
Запгалом, згідно з ухвалою, на висвітлення діяльності міськради на 2012 рік було передбачено 1 млн. 150 тис. грн., однак мерія вповні не розрахувалась за рекламу у 2011 році, тож 380 тис. грн. витрачено в погашення старих боргів.
Фото: сайт «Четверта влада»