Кадрова чистка у Львівському облавтодорі. Почали з керівництва
Віктор Шемчук, голова Львівської ОДА, нарешті реалізував свою обіцянку звільнити тих, хто, на його думку, винен у бездоріжжі на Львівщині. Ще навесні він заявляв, що від ямкових ремонтів більше збитків, ніж користі та не приховував, що знає про фінансові махінації. Голова адміністрації офіційно заявив, що більше не допустить головних дорожників області до ремонту обласних шляхів.
«Тільки за 2012 рік виявлено порушення на суму 504 тис. грн., з яких станом на сьогодні повернуто 521. Значить знають, «чиє сало з’їли», знають, що порушили тому повернули ці кошти», - наголосив Віктор Шемчук під час засідання колегії ЛОДА у червні. Раніше він зазначав, що за Юрієм Тарасовичем «висить» три кримінальні справи і прокуратура Львівської області вже завершує розслідування.
Від сьогодні дороги Львівщини ремонтуватиме Віктор Багрій – новий директор Львівського облавтодору. А вирішуватиме, які саме дороги потрібно ремонтувати, земляк губернатора - тернополянин Микола Гнатів, який з 22 липня очолює Службу автомобільних доріг у Львівській області.
Якщо для Віктора Багрія це підвищення (до цього він працював директором Стрийського райавтодору Львівської області), то для Миколи Гнатіва просто зміна дислокації (до цього він очолював Службу доріг у Тернопільській області).
Нагадаємо, за якістю доріг Україна цього року посіла в світі 137 сходинку із 144. А у рейтинг десяти найгірших доріг України (за версією журналу «Кореспонгдент») увійшли аж дві львівські траси: Тернопіль – Львів та Львів – Луцьк.