Міська влада Львова буде обслуговувати громадян по-новому
Разом з перейменуванням Центр обслуговування мешканців отримав і новий статус та повноваження, впровадження яких відбуватиметься протягом наступного року. Такі зміни відбулися на основі новоприйнятого Закону України «Про адміністративні послуги».
Відповідно до чинного законодавства, Центр надання адміністративних послуг і надалі прийматиме звернення громадян та надаватиме консультаційну допомогу для вирішення їх питань. Проте робота Центру буде зосереджена на покращення та спрощення отримання саме адміністративних послуг, які передбачають виконання владою своїх прямих обов’язків перед громадянами.
«Законодавство України відділяє звернення щодо отримання адміністративних послуг від інших типів звернень громадянам. Ці звернення строго регламентуються законом та вимагають долучення цілого пакету документів. Відповідно, це часто створювало труднощі для мешканців. До цього часу ми працювали для того, щоб зробити кожну послугу прозорою для громадян, більш доступною та зрозумілою без потреби звернень до посадовців. Тепер чинне законодавство зобов’язує надавати послуги через адміністратора, здійснювати підбір документів без участі мешканця або організувати прийом документів, шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг. Такі заходи, а також низка інших важливих кроків заплановано на наступний рік», - повідомляє начальник адміністративно-господарського управління Валентина Бартошик.
Зараз ведуться роботи для приведення існуючих документів у відповідність до нової назви Центру обслуговування мешканців. Графік роботи та послуги для мешканців поки не змінилися.