„Frau Blau” – мода без рамок і застережень

Вівторок, 29 жовтня 2013, 23:45
„Frau Blau” – ізраїльський модний бренд, заснований подружжям Олени Блаунштейн (Helena Blaunshtein) і Філіпа Цеханского (Philip Tsekhansky). Марка є символом ізраїльської моди і втілює чуттєвість, невинність, свободу та божевільність. Ключовими рисами марки є мікс тканин і текстур, а також використання несподіваних деталей. У рамках Lviv Fashion Week „Frau Blau” продемонстрував львів’янам нову колекцію, а сам Філіп Цеханский прочитав лекцію як він сам виразився про те, „…як ми починали, чого добивалися спочатку і чого добиваємося зараз”. Таким чином для місцевих модниць була привідкрита завіса над світом ізраїльської моди та історією вже легендарного бренду.
„Frau Blau” – мода без рамок і застережень

    Бренд „Frau Blau” був заснований у 2002 році. „В модній індустрії ситуація була незрозуміла. Тобто, закінчилися дев’яності, почалися нульові… Колекції одягу того періоду були формальні і зрозумілі” – так характеризує ті роки дизайнер. З моменту утворення до сьогодні митці „Frau Blau” придумали Double (одяг, який можна вдягати двадцятьма різними способами) і Trompe-l'œil (технологію окрешення тканини, яка дозволяє одній речі з гардеробу імітувати іншу). Філіп та Олена входять до 40 найвідоміших ізраїльтян молодших 40 років, нагороджені Державною премією в області дизайну і є авторами виставки у Державному музеї мистецтв (Хайфа). Продовження читати тут: http://kabluchki.ua/spec/ua/1141918.html

Фото: proactivnost.ru

comments powered by HyperComments