Lviv Fashion Week соціалізується
Місце локації відкриття доволі незвичне, і покликане наблизити відвідувачів до того, що відбуватиметься. Проект має назву „Без дистанції” і передбачає оновлення одягу відвідувачів з допомогою дизайнерських трафаретів. Люди можуть принести свій одяг і піти додому вже з удосконаленою моделлю. Як розповідає Катерина Гай, координатор арт-проектів Lviv Fashion Week метою даного проекту є залучення людей до творчості. „Власне, таким чином ми хочемо залучити людей до творчості, до того, щоб вони не боялися створювати власний образ, а не користувалися вже готовими розробленими” – розповіла координатор.
У рамках відкриття модного тижня відбудеться також показ веломоди. Проект є соціальним і спрямований на те, щоб продемонструвати як здоровий спосіб життя можна вести модно і стильно, а не лише у спортивномо костюмі. Семеро дизайнерів представлять публіці по три моделі одягу. Важливо, що саме на цей показ зможуть потрапити всі охочі. Петро Нестеренко-Ланько, організатор показу зазначив, що передумовою цього показу став процес розбудови велодоріжок.
Ще один соціальний проект для Lviv Fashion Week перебуває в стані розробки. Він, можливо буде представлений у XII сезоні, а можливо, у наступному. Даний проект розроблений спільно із Львівською міською радою і має назву „Діти на дорогах”. Ескізи для акції розробляють дизайнери Мар’яна Громиш, Анастасія Зайцева та Ірина Наконечна. Родинка проекту в тому, що в одяг будуть вшиті елементи, які привертатимуть увагу, коли діти переходитимуть дорогу. Петро Нестеренко-Ланько зазначає, що проект є дуже цікавим з огляду на те, що сучасні діти є дуже неуважними на дорогах.
Фото: zaxid.net