«Карпати» треті за популярністю в Україні

Дмитро Майстренко  |  Середа, 18 вересня 2013, 20:27
За даними опитування вболівальників головна футбольна команда Львова посіла третє місце серед команд Прем’єр-ліги. Опитування проводили працівники Київського міжнародного інституту соціології.
«Карпати» треті за популярністю в Україні

5,6% опитаних футбольних вболівальників нашої країни підтримують львівські «Карпати». Хоча це й третій результат серед усіх команд, та найпопулярніші команди далеко попереду. Зокрема, донецький «Шахтар», котрий отримав другу сходинку в змаганнях за любов уболівальників, набрав аж 23,3% голосів респондентів.

Першість же у серцях український футбольних фанатів впевнено отримала «народна команда» київське «Динамо». Поміж опитаних майже кожен другий вболіває за киян. 41,7% респондентів за результатами дослідження відає перевагу клубові Ігоря Суркіса.

Замикають п’ятірку лідерів клуби з Харкова та Одеси. Так, харківський «Металіст» отримав 4,8% уболівальницької любові, а одеський «Чорноморець» отримав частку в 4,7%. Цікаво, що нестабільні «моряки», котрі можуть в один сезон вилетіти до першої ліги, а можуть і Лізі Європи зіграти, випередили дніпропетровський «Дніпро». Незважаючи навіть на те, що дніпряни щороку стабільно потрапляють до євро кубків. Футбольний клуб з Дніпропетровська за результатами опитування Київського міжнародного інституту соціології набрав 4,4% голосів вболівальників всієї України.

Відразу за клубом Ігоря Коломойського розташувалася луганська «Зоря», набравши 2,8%. Запорізький «Металург» у симпатіях українців трохи випередив сімферопольську «Таврію» та луцьку «Волинь». Так, запоріжці здобули – 2,1%, «Таврія» – 2%, «Волинь» – 1,9%.

Далі, згідно з опублікованими результатами, 1% опитаних вболівають за найзахідніший клуб української Прем’єр-ліги ужгородську «Говерлу». Менше одного відсотка підтримки українців отримали київський «Арсенал», донецький «Металург», маріупольський «Іллічівець» та професійний футбольний клуб «Севастополь». 1,2% опитаних не підтримують жоден з перерахованих клубів.

Опитування проводилося з 9 по 18 серпня. Було опитано 1 450 респондентів, які цікавляться футболом.

Довідка

Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) — одна з провідних дослідницьких компаній в Україні, що надає своїм клієнтам повний комплекс дослідницьких рішень.

КМІС — це приватна українська компанія, що співпрацює з Національним університетом «Києво-Могилянська академія». КМІС був заснований у 1990 році як дослідницький центр Соціологічної асоціації України, а з 1992 року перетворений у приватне підприємство. Ми були першими у запровадженні соціологічних стандартів в Україні. Нашими інноваціями у вітчизняних соціологічних дослідженнях були: перший посібник і перший тренінг інтерв’юерів у 1992 році; перші особисті (face-to-face) інтерв’ю та фокус-групи у 1992 році; перше вітчизняне програмне забезпечення для статистичного аналізу даних у 1990 році; перша програма для розробки вибірки у 1993 році.

КМІС входить до провідних дослідницьких асоціацій, зокрема, Соціологічної асоціації України (САУ), Європейського товариства дослідження громадської думки та маркетингу (ESOMAR), AAPOR і WAPOR. Професор Володимир Паніотто, генеральний директор КМІС, був першим національним представником ESOMAR в Україні у 1996–2005 роках.

comments powered by HyperComments