У Львові задимівся низькопідлоговий тролейбус ЛАЗ

Понеділок, 21 вересня 2020, 15:28
Інцидент стався сьогодні, 21 вересня 2020 року під час роботи тролейбуса на маршруті № 27
У Львові задимівся низькопідлоговий тролейбус ЛАЗ

Сьогодні, опів на першу дня на вулиці Авіаційній зайнявся тролейбус ЛАЗ Е183 D1 із деповським номером 107, який курсував на тролейбусному маршруті № 27 Університет ім.. Івана Франка - Скнилів. Тролейбус знаходився неподалік кінцевої «станція Скнилів», у його салоні не було пасажирів. Займання було загашене водієм, який обслуговував цей тролейбус. Про це повідомив інтернет-портал «ZAXID.NET».

За словами речниці ЛКП «Львівелектротранс» Ольги Мельник, займання сталося біля дверей у задній частині тролейбуса. Водію вдалося самостійного загасити пожежу. На місце інциденту прибула аварійна бригада ЛКП «Львівелектротранс».

Тролейбус ЛАЗ Е183D1 із бортовим № 107 виготовлений на Львівському автобусному заводі у 2007 році і має заводський номер 118. ЛКП «Львелектротранс» цей транспортний засіб експлуатує із червня 2008 року. Протягом останнього року цей тролейбус перебував на капітальному ремонті у тролейбусному депо ЛКП «Львівелектротранс».

Зауважимо, що загалом ЛКП «Львівелектротранс» придбало у Львівського автобусного заводу 12 низькопідлогових тролейбусів ЛАЗ Е183D1. Із цих тролейбусів наразі експлуатується лише 3 машини. ЛАЗ Е183 або «ЕлектроЛАЗ 12» був найпершим низько підлоговим тролейбусом, виробництво якого освоїли на ЛАЗі. Головним конструктором ЛАЗу в ті часи був Василь Пєцух, який нині очолює ТзОВ «СНУП «Електронтранс». Хоча тролейбуси ЛАЗ Е183D1 відзначаються ергономічною компановкою салона, прилаштовані для перевезення людей із інвалідністю, проте через застосування матеріалів низької якості кузови цих тролейбусів не відрізняються довговічністю – їх пошкоджує корозія.

У задній частині тролейбуса, в районі 3-х дверей, в спеціальній шафі, яку фанати називають «туалетом» міститься силове електричне обладнання тролейбуса. ЛАЗ заявляв, що у тролейбусах із двигунами постійного струму (модифікація D1) застосовував електрообладнання чеської компанії «Cegelec», але насправді часто ці тролейбуси комплектувалися китайською електронікою. Окрім того в задній частині тролейбуса встановлений повітряний поршневий компресор і тяговий двигун.

 

comments powered by HyperComments