У Львові із вівторка на тролейбусний маршрут № 27 випустять аж 5 тролейбусів

Понеділок, 13 липня 2020, 18:18
Маршрут електротранспорту, який курсує на Скнилів, хочуть продовжити до Львівського національного університету імені Івана Франка і збільшити кількість рухомого складу. В часи суворого карантину маршрут № 27 взагалі не працював
У Львові із вівторка на тролейбусний маршрут № 27 випустять аж 5 тролейбусів

Тролейбусний маршрут № 27, який курсує від площі Кропивницького до станції Скнилів продовжать до Львівського національного університету імені Івана Франка і збільшать на ньому кількість рухомого складу із одного тролейбуса (такий випуск на маршруті був останні роки) до п’яти одиниць електротранспорт. Пасажирам обіцяють інтервал руху в 13 хвилин. Про це повідомили в Управлінні транспорту Львівської міської ради.

 

Зазначимо, що маршрут тролейбуса № 27 (раніше №7) пролягає по вулиці Городоцькій. За радянських часів за практично тотожним маршрутом, але до зупинки «Льотне поле» курсував іще тролейбусний маршрут № 12. Раніше маршрути № 7 і 12 обслуговував велику кількість промислових підприємств, розташованих у промзоні в районі верхньої Городоцької. Це були такі підприємства, як завод ЛОРТА, завод «Біофізприлад», Львівський мотозавод, Деревооборобний комбінат (ДОК) та ін. Більшість із цих підприємств занепала іще в середині 1990-х років, крім того багато приміських маршрутів, які курсують по вулиці Городоцькій, отримали кінцеву в районі Приміського вокзалу. Через ці обставини пасажиропотік тролейбуса, який курсував по вулиці Городоцькій істотно зменшився. Отож, було прийнято рішення скерувати тролейбусний маршрут № 12 на Левандівку (кінцева – вул. Суботівська) замість Льотного поля. В напрямку Льотного поля та Скнилова курсував лише маршрут № 7 від площі Кропивницького, випуск на якому постійно зменшувався і останні років 10 становив одну машину.

Отож, прийняте в Управлінні транспорту Львівської міської ради рішення видається дивним, оскільки наразі немає економічного обґрунтування значного збільшення кількості рухомого складу на тролейбусному маршруті № 27. Видається, що значно більший сенс мало б продовження тролейбусних маршрутів № 23 і 30 до станції Скнилів (хоча б у вранішні та вечірні години) – ці тролейбуси приймали б частину пасажирів, які їдуть до Львова електропоїздами із Стрия та Самбора і таким чином зменшився б людський трафік в напрямку Приміського вокзалу. Збільшення кількості машин на тролейбусному маршруті № 27 в цьому сенсі не дасть жодного результату, оскільки маршрут проходить поблизу Приміського вокзалу.

Як прокоментували рішення Управління транспорту ЛМР про збільшення кількості одиниць на маршруті № 27 у спільноті «Діяльність профспілок «Львівелекетротранс»: «Збільшення кількості тролейбусів на маршруті № 27 є звичайнісіньким піаром. В цей час, коли на маршруті № 24, де значно більший пасажиропотік, випускається лише 5 тролейбусів, коли не вистачає кількості водіїв на існуючу кількість випусків, коли водії працюють у дві зміни поспіль, що загрожує безпеці перевезень пасажирів, а також без належного відпочинку, збільшувати випуск на 27-му маршруті заради гарної картинки і «відосиків» є злочином».

До речі, сторінка «Діяльність профспілок «Львівелектротрансу» повідомила, що 34-річний львів’янин, який потрапив на минулому тижні під колеса тролейбуса, нажаль помер. Щодо водія, який керував злощасним тролейбусом, то він працював дві зміни підряд.

На фото – тролейбус «Шкода» на тролейбусному маршруті № 7. Автор Danylo Danylo.

comments powered by HyperComments