Які документи потрібні для отримання паспорта у формі картки?

Євгенія Пласконь  |  Вівторок, 10 січня 2017, 19:44
Перелік документів, адреси та розцінки за оформлення паспортів у формі ID-картки.
Які документи потрібні для отримання паспорта у формі картки?

З 5 січня у ЦНАПах Львова надають послугу з оформлення та видачі паспортів у формі ID-картки громадянина України та для виїзду за кордон. У кожному Центрі надання адміністративних послуг є одне місце для отримання такої послуги, які розташовані за адресами: 

  • у Личаківському районі – вул. Костя Левицького, 67; 
  • у Сихівському районі – пр. Червоної Калини, 72а; 
  • у Залізничному районі –  вул. І. Виговського, 32; 
  • у Шевченківському районі –  вул. М. Хвильового, 14а).

Згодом, оцінивши затребуваність послуги, можуть додати ще по одній робочій станції, щоб уникати черг і максимально забезпечити  потреби відвідувачів. Оформляють всі документи і фотографують одразу на місці. Про це повідомили у прес-службі ЛМР.

Перелік документів, які потрібні для оформлення і видачі паспорта громадянина України:

– з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України (у формі картки):

1) заяву-анкету за зразком, затвердженим наказом МВС від 26.11.2014 № 1279, 2) витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта на території України); 3) документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, державного мита; 4) довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від його прийняття (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття зазначеного номера); документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія, що міститься у паспорті; 5) довідку про реєстрацію місця проживання особи або довідку про зняте місце проживання; 6) свідоцтва про народження дітей (за наявності); 7) про шлюб і розірвання шлюбу – за наявності; 8) про зміну імені – за наявності . Деталі за посиланням.

– з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки):
1) заяву-анкету за зразком, затвердженим наказом МВС від 26.11.2014 № 1279; 2) паспорт, що підлягає обміну; 3) документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну (крім випадків коли строк дії паспорта закінчився); 4) документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, державного мита (у разі обміну у зв’язку з непридатності паспорта для подальшого використання); 5) довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від його прийняття; документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія, що міститься у паспорті: 6) довідку про реєстрацію місця проживання особи або довідку про зняте місце проживання; 7) свідоцтва про народження дітей (за наявності); 8) про шлюб і розірвання шлюбу; 9) про зміну імені — за наявності. Деталі за посиланням.

– з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки): 
1)заяву-анкету за зразком, затвердженим наказом МВС від 26.11.2014 № 1279; 2) паспорт, що підлягає обміну; 3) документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну; 4) документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, державного мита (у разі обміну у зв’язку з непридатності паспорта для подальшого використання); 5) посвідчення про взяття на облік бездомних осіб (для бездомних осіб); 6) довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб); 7) довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття; 8) довідку про реєстрацію місця проживання особи або довідку про зняте місце проживання; 9) свідоцтва про народження дітей (за наявності); 10) свідоцтво про шлюб або про його розірвання (за наявності); 11) про зміну імені — за наявності. Деталі за посиланням.

– з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку:
1) заяву-анкету за зразком, затвердженим наказом МВС від 26.11.2014 № 1279; 2) свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави; 3) оригінали документів, що підтверджують громадянство та посвідчують особу батьків або одного з них, які на момент народження особи перебували у громадянстві України (для підтвердження факту належності особи до громадянства України); 3) паспорт громадянина України для виїзду за кордон (для осіб, які набули громадянство України за кордоном); 4) посвідчення про взяття на облік бездомної особи (для бездомної особи); 5) довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщеної особи); 6) довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття; документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія, що міститься у паспорті: 7) довідку про реєстрацію місця проживання особи або довідку про зняте місце проживання; 8) про народження дітей (за наявності); 9) про шлюб і розірвання шлюбу (за наявності); 10) про зміну імені — (за наявності). Детальніше за посиланням.

Вартість оформлення заяви-анкети - 279 грн ( у межах 20 днів) або 366 грн (у межах 10 днів) плюс державне мито - 34 грн. Виготовлення паспорту вперше після досягнення 14-річного віку – безкоштовне.

Перелік документів, які потрібні для оформлення і видачі або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон:

1) заява-анкета (заповнюється працівником ЦНАПу); 2) паспорт громадянина України (для осіб, що досягли шістнадцятирічного віку); 3) свідоцтво про народження (у разі оформлення паспорта для виїзду за кордон вперше особі, що не досягла шістнадцятирічного віку); 4) відповідні документи з відміткою банку про здійснення встановлених законодавством платежів (консульського збору) або оригінал і копію документа про звільнення від таких платежів (консульського збору); 5) заяву про відмову отримання паспорта для виїзду за кордон, в який імплантовано безконтактний електронний носій або про відмову від внесення інформації до такого носія (у разі потреби); 6) у разі оформлення паспорта особі, що не досягла дванадцятирічного віку, або особі, яка не може самостійно пересуватись самостійно у зв’язку із тривалим розладом здоров’я, що підтверджується відповідною довідкою лікувального закладу, може бути подано дві кольорові фотокартки розміром 3,5 х 4,5 сантиметра та одну фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення від цифрованого зображення особи шляхом сканування. Деталі за посиланням.

Оплата адміністративного збору за оформлення та видачу паспорта не пізніше 20 робочих днів – 557,32 грн; не пізніше 7 робочих днів – 810,32 грн.

Нагадаємо, Центри надання адміністративних послуг працюють: понеділок-вівторок: 09.00 год. – 18.00 год. середа – четвер: 09.00 год. – 20.00 год. п’ятниця: 09.00 год. – 17.00 год. субота: 09.00 год. – 16.00 год.

 

comments powered by HyperComments