Про одну з причин поширення венеричних захворювань серед українського населення

Жанна Титаренко  |  Понеділок, 21 червня 2010, 18:26
З кожним роком в Україні збільшується кількість людей заражених венеричними інфекціями. Причинами таких наслідків є проституція, бідність, соціальна неадаптованість, низький рівень медичних закладів тощо. Але держава не повинна стояти осторонь цих проблем. Адже однією з причин поширення венеричних захворювань є реклама невідповідних ліків.
Про одну з причин поширення венеричних захворювань серед українського населення

Більше трьох тижнів у вагонах електропоїздів харківського метро висять рекламні оголошення медичного препарату “Гексикон”. У тексті мова йде про те, що можна займатися коханням без застережень, а препарат потурбується про здоров’я. Але якщо розумно підійти до цього питання, то хворобу краще попередити ніж лікувати. Крім того, в оголошенні зазначено, що препарат “Гексикон” захищає від сифілісу, гонореї, тріхомоніозу, хламідіозу та уреплазмозу. В самій же інструкції препарату така інформація не міститься.

Якщо розглядати це питання з іншого боку, то сифіліс та хламідіоз передаються навіть через спільний посуд, поцілунки, одяг, басейн тощо, а препарат “Гексикон” лікує лише жіночі статеві органи. Тобто ці ліки ніяким чином не впливають на ротову порожнину, шкіру всього тіла тощо.

Крім того, було б варто запитати в рекламодавців, що вони розуміють під словом “захищає”. Адже це не науковий і навіть не медичний термін. Крім того, як же розуміти ситуацію, що препарат не лікує вище перелічені хвороби, але захищає від них?.. В самій же інструкції чітко зазначено, що препарат застосовують на ніч, а не тоді коли захочеться. Тобто в рекламі, скоріш за все, радять вживати препарат не за інструкцією, бо в іншому випадку, препарат ніяким чином не зможе “захищати” від хвороб, оскільки, після того, як відбудеться зараження організму, позбутися цього, навіть за допомогою інших ліків буде дуже складно.

Варто було б замислитися і над тим, що препарат коштує всього близько 60 гривень за упаковку, яка розрахована на 10 прийомів. Чи не здається така ціна дуже дивною і невідповідною до того, про що написано в рекламному оголошенні.

Насправді, такі хвороба як хламідіоз дуже складно діагностується і лікується. Вона є небезпечною для всього організму, оскільки одноклітинні організми хламідій вражають всі внутрішні органи людини і завдають їм великої шкоди, що призводить до численних хронічних хвороб нирок, печінки, сечового міхура, статевих органів тощо. Дуже легко передається в побуті і всім відомий сифіліс, лікування якого теж забирає багато часу, здоров’я і грошей. Але людям пропонують не знати про все це або забути і дбати про своє здоров’я не самим, а довірити це таким собі (чи ефективним?) препаратам і рекламам.

Звісно, що препарат “Гексикон” не є сам по собі поганим, але використовують його зовсім не так, як це пропонують робити в рекламі. Частково можна погодитися з першим пунктом, але в жодному разі не можна вірити тому, що написано далі.

Очевидно, що рекламне оголошення розраховане на людей з низьким рівнем освіти, а таких в Україні і Харкові вистачає. Тобто на людях хочуть не лише заробити гроші, а ще й штовхають їх на серйозну небезпеку венеричних хвороб. Звісно, що, коли людина чимось все ж таки захворіє, то буде вимушена купувати ще якісь препарати, і це принесе додаткові прибутки певним фармацевтичним компаніям.

Дуже шкода, що держава не відслідковує таких рекламодавців і не вживає до них запобіжних або інших, навіть, іноді жорстких заходів. Адже здоров’я нації повинно стояти вище за прибутки. Крім того, всі громадяни України, які хворіють венеричними хворобами і не мають власних коштів на лікування вимагають державної допомоги і скаржаться на малі розміри грошових виплат, неякісні ліки та невчасне їх отримання. Не так уже й рідко, венеричні хвороби призводять до смертельних наслідків. Але незважаючи на все це, реклама у вагонах харківського метро пропонує кохатися, наражаючи людей на серйозний ризик.

comments powered by HyperComments