Львів розпочинає масштабну кампанію презентації в інших містах України. Вже у цю п’ятницю–суботу, 16 та 17 вересня, відбудуться перші Дні Львова у Харкові

Середа, 14 вересня 2011, 12:51
Наступними містами стануть Одеса (7-8 жовтня) та Дніпропетровськ (у листопаді). Завдяки презентаційній кампанії Львів очікує збільшити кількість туристів та більше розповісти про львівську культуру, історію та науку.

Серед ключових заходів, що відбудуться у Харкові – зустрічі, презентації, виступи та візуальна реклама Львова. Зокрема, відбудуться дві відкриті лекції для студентів про розвиток туризму та ІТ-технологій Львова у Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна та у Харківському національному університеті радіоелектроніки. А на головній площі міста пройде дегустація  від «Світоча». Протягом двох днів харків’яни матимуть змогу скуштувати смачний львівський шоколад та взяти участь у конкурсах.

«Мета днів – промоція Львова на сході та півдні України для того, щоб показати наше місто таким, яким воно є насправді: місто затишку, в якому бережуть українські традиції. Також Львів – це місто молоді, і в цьому в нас багато спільного саме з Харковом. Окрім цього, це є і пізнавальний проект, адже він дає можливість місцевим мешканцям ознайомитися з культурою нашого міста. А для нас це можливість зав’язати тісніші стосунки з цими містами та запросити їхніх жителів відвідати Львів. Такими кроками ми вирішимо різноманітні питання, адже це дасть змогу туристам приїхати до Львова і більше ознайомитися з містом, студентам приїхати на навчання до нас», - зазначив заступник міського голови з гуманітарних питань Василь Косів.

Окрім того, протягом двох днів на головній площі Харкова та в університетах розповсюджуватимуть листівки «Запрошуємо до Львова» та «Знайди себе у Львові», в яких розповідатиметься про Львів та можливості стажування у львівських ІТ-компаніях.

Також у п’ятницю у одній із книгарень міста відбуватиметься презентація книжок про Львів для харківських читачів, пройде декілька прямих ефірів на харківському телебаченні про популяризацію Львова, а також для учнів однієї з гімназії буде передано міні-бібліотеку книжок про Львів.

Кульмінацією Днів Львова у Харкові стане вечірня вулична вистава «Глорія» від театру «Воскресіння» на головній площі міста.

«Це безкоштовно, коли люди зможуть побачити на великій площі виставу. Ми спеціально вибрали «Глорію» в нашому новому варіанті, яку ми ще не представляли у Львові. Вистава неодноразово представлялася у Львові, але ми зробили нову хореографічну композицію, де переплетені різноманітні етнічні мотиви з яскравими вогняними пірамідами. Для представлення саме така вистава буде мати дуже гарне сприйняття у глядачів», - розповів художній керівник–директор театру «Воскресіння» Ярослав Федоришин.

На каву до Львова. Фото: fototravel.org

Також протягом місяця у Харкові буде розміщено білборди та сітілайти із закликом «Запрошуємо до Львова», а на місцевому телебаченні транслюватимуть промоційний ролик «Зустрінемось у Львові». «Ця реклама буде розміщена цього року у Харкові, Одесі, Тернополі та Чернігові. Наступного року ми плануємо соціальну рекламу по інших містах. Також є запланована ротація промоційного ролика про Львів на місцевих телеканалах та в кінотеатрах міст України», - розповіла керівник відділу промоції міста Львівської міської ради Галина Малець.

У рамках співпраці між містами, промоційна реклама інших міст буде розміщена і у Львові. Це буде обмін соціальними рекламами між містами.

У мерії Львова очікують, що дані акції сприятимуть розвитку туристичного руху між містами та призведуть до покращення туристичної інфраструктури, а також до створення прямих авіаційних рейсів між містами.

«У 2009-2010 році південна і східна Україна відкрила для себе Львів. Для українських туристів – це є особливе місто, місто європейське. Але це тільки початок. Потенціал нашого міста є незрівнянно великий. Вся ця інфраструктура, яка в нас сьогодні будується і готується до Євро-2012, і загалом для розвитку туристичного бізнесу, вона може і повинна прийняти більше гостей з півдня та сходу України», - сказав Василь Косів.

 Нагадаємо, торік Львів відвідало близько 1 млн. туристів. Понад 60 % туристів – це туристи з України. Але більшість з них представляють західну Україну чи Київ. Згідно стратегії конкурентоспроможності, що розроблена компанією «Монітор груп» та Львівською міською радою, туризм та ІТ-технології є двома ключовими пріоритетами розвитку міста.

comments powered by HyperComments