Фахівці обговорили якість регіональної журналістики

Наталі Істоміна  |  Вівторок, 26 листопада 2013, 22:50
Нещодавно у львівському прес-клубі відбулася дискусія на тему якості регіональної журналістики. Тема розмови звучала як „Якість регіональної журналістики: недостатня кваліфікація, зухвале нехтування стандартами чи виконання волі власників ЗМІ?”
Фахівці обговорили якість регіональної журналістики

    Дискутували люди, які причетні до журналістики з різних сторін. Це Борис Потятиник, професор кафедри нових медій факультету журналістики ЛНУ ім. І. Франка, Андрій Болкун, заступник голови ЛОО НСЖУ, Наталія Онисько, співредактор сайту „Наші гроші”, Анатолій Забарило, співвласник газети „Львівська пошта”, Володимир Гірняк, співвласник сайту „Новий погляд” та Роман Шостак, керівник медіа-проектів ЛОГО „Львівський прес-клуб”.

    Борис Потятиник розпочав дискусію, не погодившись із твердженням модератора про те, що в регіональній журналістиці присутнє недотримання стандартів. „Я не погоджуюся, що стандарти є дуже низькими. Наші студенти і аспіранти проводили порівняння львівських медій з медіями інших міст України. За нашими висновками Львів є на другому місці після Києва. Він випереджає за різноманітністю і якістю нові медіа всіх міст крім столиці, зі зрозумілих причин” – переконаний науковець.

    А от Андрій Болкун назвав точку зору Бориса Потятиника оптимістичною і не погодився з нею. „В наших виданнях є дуже багато маніпулятивних речей. Редакція йде на шлях війни із тією чи іншою структурою, силою, адміністрацією. Ми аналізували видання, які об’єктивно і не зовсім інформують про події в області і Україні. Три чинники, зазначені в темі прес-конференції є важливими і поєднуються між собою. Ми маємо слабеньку кваліфікацію журналістів, нехтування стандартами і виконання волі власників. Бо для багатьох це – бізнес. Бізнес вимагає інших підходів. Це – отримання прибутку будь-якою ціною, продаж продукту, яким є газета чи видання і тому такі причини” – вважає п.Андрій.

    Наталя Онисько вважає, що найкраще, коли медіа є бізнесом. На її думку тоді на матеріали перестає впливати воля власника. Коли новини і газети продаватимуть самі себе всі боротимуться за якість текстів.

    Щодо якості матеріалів, зокрема у власному медіа висловився Анатолій Забарило. „Наша газета – це бізнес-проект. Ми хочемо, щоб газета заробляла гроші. Але заробляла не на смажених фактах і матеріалах, а на цікавих матеріалах. Безперечно, ми хочемо, щоб функцією нашої газети був контроль дій влади умісті. Щоб об’єктивно висвітлювалися проблеми, невдачі, можливо, успіхи влади”- зазначив п.Анатолій. Щодо якості і об’єктивності матеріалів „Львівської пошти” Анатолій Забарило зазначив, що у газеті є два засновники і кожен має свої політичні симпатії. Проте, читаючи газету, ніхто не зможе їх визначити.

    Володимир Гірняк основними критеріями якості журналістики зазначив об’єктивність і незаангажованість.

Фото: durdom.in.ua

comments powered by HyperComments