Олег Сало шле «чорні меседжі» Ахметову?

Олекса Олич  |  Середа, 20 листопада 2013, 16:31
Департамент екології та природних ресурсів Львівської ОДА виступив із малопомітною, проте дуже цікавою заявою. Є на Львівщині найбільший забруднювач атмосферного повітря - ВП «Добротвірська ТЕС» (ПАТ «ДТЕК «Західенерго»).
Олег Сало шле «чорні меседжі» Ахметову?

Відповідно до Програми скорочення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, в період 2014-2017 рр. кількість її викидів не повинна перевищувати 25 тисяч тонн. Однак за період 2010-2012 рр. вона натомість зросла від 39,252 тисяч до 48,326 тисяч тонн. Що майже вже вдвічі перевищує визначену граничну межу. При цьому підприємство зволікає з підписанням трьохсторонньої угоди про співробітництво у сфері охорони навколишнього природного середовища між підприємством-забруднювачем, Мінприроди і Львівською ОДА, яке планувалося у листопаді. Проект угоди має передбачати перелік першочергових природоохоронних заходів, які необхідно виконати поетапно і у відповідні терміни. Департамент підготував потрібний пакет документів і скерував їх на адресу підприємства. Однак воно так і не надало пакет власних пропозицій і зобов’язань.

Як повідомили обласні чиновники від екології, угода сприятиме обмеженню впливу цього підприємства на атмосферу до норм Європейського природоохоронного законодавства. А поки що, мовляв, такої «доброї волі» з містечка Добротвір не видно.

Здається, справді, сухенька заява, щоб лишень зімітувати перед громадськістю активну діяльність офіційних екологів. Але не все так просто. Добротвірська ТЕС разом зі всім «Західенерго» з певного часу перейшла до імперії Р. Ахметова. Відразу після свого призначення генерал-губернатором Львівщини Олег Сало на одній нарад, коли йшлося про те, що Добротвірська ТЕС не бере місцевого вугілля від  ДП «Львіввугілля» рішуче заявив: «Якщо там не буде наше вугілля з «Львіввугілля», будемо говорити по-іншому». Тоді можна було припустити, що чоловік ще не розібрався що в області кому належить, помилився. Але ж відповідний «екологічний» департамент очолює Мирослав Хом’як – давній і близький друг Сала.

Мирослав Хом’як 

//www.ekologia.lviv.ua

Як колишній податківець, він добре знає, що і кому належить. Тому і свого друга мав би проінструктувати, і таку другу публічну «стрілу» в небезпечному напрямку не пускати. А пустив ж таки. Виглядає, що це вже не помилка. Виглядає, що одне з невідомих громадськості завдань Сала стосується бізнесу Ахметова на Львівщині, і відверто полягає не в його лобіюванні.

//images.unian.net

Важко припустити, що Янукович розв’язує напередодні президентських виборів війну Ахметову, і в її рамках дав відповідні інструкції Салу стосовно Львівщини. Ще менш ймовірно, що той на пару з Хом’яком самостійно вирішив повоювати з Рінатом Леонідовичем. Найправдоподібніше, що, поміж  іншим, хтось зі складу «Сім’ї», або наближених до неї, вирішив просто прибрати до рук окремі шматочки бізнесу Ахметова. Такі собі, незначні, як от «Західенерго» разом з Добротвірською ТЕС. А що, в Ахметова і так всього іншого – ого-го, може хоч на Західній Україні трішки поділитися. В Донецьку ж з ним ніхто не дискутує, та й в інших регіонах – також. От і почав з перших днів свого керівництва Сало подавати відповідні «меседжі».

З цієї історії напрошується висновок: якщо припустити, що Сало отримав такі серйозні повноваження, то прийшов він точно не на місяць – другий, і ніхто його у відставку не відправить. Отже, з таким чоловіком потрібно не просто рахуватися, а й, бажано, підтримувати добрі стосунки.

//www.gazeta.lviv.ua

Схоже, першим це зрозумів досвідчений міський голова Андрій Садовий. І під час останнього брифінгу зворушливо розповідав, що всі міжміські автобуси, котрі їздять через центр Львова, роблять це без законних підстав, а тому і про це, та ще аби з настанням холодів і складних погодних умов важкий транспорт не заїжджав у місто, має подбати ДАІ. Натомість місту та автоінспекції нарешті вдалось підписати угоду щодо роботи евакуаторів у Львові, обговорення якої тривало протягом двох років. А в підсумку щиро зізнався журналістам та громаді: обласне управління транспорту разом з управлінням Державтоінспекції почали працювати тільки після наради з новим головою ЛОДА Олегом Салом. Якщо дослівно: «І ця нарада у голови ЛОДА – правильна нарада, він жорстко поставив питання і ДАІ, і обласним транспортникам і вони нарешті почали працювати».

Схоже, дивитися лише  як обласна рада вовтузиться довкола Сала, може виявитися не найцікавішим.

 

comments powered by HyperComments